خرید کولر صنعتی آکسیال

Wiki Article

همچنین بدنه کولر آبی صنعتی دارای ویژگی هایی از قبیل استحکام بالا در مقابل شرایط و عوامل محیطی، کم کردن سر و صدای کولر و ... نیز است.

ویژگی های زیادی در کولر صنعتی یا کولر آبی صنعتی وجود دارد، که باعث می شود خریداران زیادی برای تهویه و خنک کردن محیط کاری و تولیدی خود، این فن کولر ها را انتخاب کنند.

طراحی شده با رعایت کامل استاندارد های سازمان استاندارد جهانی

از این رو کولر آبی صنعتی را می توان کولر تبخیری نیز نامید، که بر اساس فناوری و تکنولوژی که ساخته شده است می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

در کولرهای صنعتی با فن آکسیال معمولا از دمپر برای کنترل میزان و جهت جریان هوا استفاده می شود. دمپرهای قابل استفاده در کولرهای صنعتی با فن آکسیال از دو نوع می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کولر تبخیری سلولزی چیست؟ باید گفت این کولر های کویری در انواع فن های آکسیال و سانتریفیوژ طراحی و تولید می شوند.

علت پاره شدن تسمه انتقال قدرت کولر صنعتی چیست؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از تعویض تسمه مجددا پاره شود.شاید با خود فک کرده باشید ...

کولر صنعتی در ۲ مدل کولر آکسیال و کولر سانتریفیوژ تولید می‌شود. این کولرهای صنعتی در محیط‌هایی نظیر کارخانه‌ها و سوله‌ها، پارکینگ‌ها، انبارهای محصولات، گلخانه‌ها، ادارات و نمایشگاه‌ها، آشیانه هواپیما، سالن‌های تولیدی و هر جایی که نیاز دارد تا خنک باشد، قابلیت استفاده را دارد.

شرکت بازرگانی اوریاد کولر صنعتی آکسیال را مطابق با استاندارد های سازمان استاندارد جهانی به تولید رسانده است. این دستگاه دارای ساختار ساده ای بوده و برخلاف دیگر سیستم ها، عملیات خنک سازی محیط در آن پیچیده نسیت.

پد های سلولزی در کولر صنعتی سلولزی، عنوان واسط تبخیری را دارند و نقش موثری در عملکرد این کولر ها ایفا می کنند.

اگر می خواهید در خرید انواع کولر آبی مورد نیاز خود انتخابی مطمئن و هوشمندی داشته باشید، در قدم اول باید با تعریف کلی کولر آبی (از جمله نحوه عملکرد، مشخصات فنی و ویژگی ها و.

دریچه خروجی این نوع از کولرها می تواند در قسمت پایین کولر یا یکی از دیواره کولر صنعتی آکسیال های کولر طراحی شده باشد که برحسب آن می توان محل استقرار کولر را تعیین نمود.

شرکت هیمورا کولرهای آبی آکسیال را با امکانات کافی و مطابق با فناوری های روز تولید نموده است. اما به دلیل کاربرد این تجهیزات در محیط های متفاوت آپشن هایی در نظر گرفته که برحسب نیاز و کاربردهای خاص دستگاه می توان در آن نصب نمود.

انتخاب کولر صنعتی یا کولر آبی صنعتی مناسب به موارد و ویژگی های مختلفی بستگی دارد. این ویژگی ها در کنار هم باعث می شوند که بتوانید کولر تبخیری با کیفیت و با دوامی را برای محیط فعالیت خود انتخاب نمایید.

Report this wiki page