فلزیاب

Wiki Article

بهترین زمان سفر به روسیه رو از دست نده! کمترین نرخ+اقساطی

لذا، قبل از خرید دستگاه باید تصمیم بگیرید که از فلزیاب برای چه منظوری استفاده می‌کنید و نیاز دارید تا چه اهدافی را تشخیص دهید.

این نوع از دستگاه‌های فلزیاب می‌توانند به سادگی بین فلزات مختلف تفاوت قائل شوند و به کاربر اطلاع دهند که فلز تشخیص داده شده چه فلزی است.

آیا می دانید بیمه ی آسانسور چیست و شامل چه نوع پوشش هایی می شود؟

هر آنچه باید درباره درجه‌بندی و اهمیت نشان لژیون دونور بدانید!

فاکتور بعدی که باید به آن دقت کنید، عمق تشخیص طلایاب است، هر فلزیابی میزان عمق تشخیص ویژه خود را دارد، بنابراین، اگر قصد دارید در عمق‌های عمیق اهداف را تشخیص دهید، باید یک گنج یاب با عمق تشخیص بالا انتخاب کنید.

بخش های مختلف دستگاه فلزیاب نخست باید دانست که چون از این دستگاه عمدتا برای پیدا کردن وسایل قدیمی و با ارزش استفاده می‌ شود به آن دستگاه گنج یاب یا طلایاب نیز گفته می شود.

در این روش از سیم پیچ های مجزا استفاده نمیشود فلزیاب و از یک سیم پیچ مشترک استفاده میشود.در این روش با ارسال پالس هاس کوتاه ولی قوی ,میدان مغناطیسی بزرگی در زمین و بالعکس در دستگاه ایجاد میشود.

این فلزیابهای ارزان تر ممکن است برای کاربردهای ساده و غیر حرفه‌ای مانند جستجوی سکه‌های دوران باستان، گنجینه‌های کوچک خانوادگی یا جستجو در شن و ماسه به کار گرفته شوند.

فلزیاب چند کاره ( نقطه زن، شعاع زن، اسکنر، لایو سنسور ) فلزیاب دو کاره (نقطه زن، شعاع زن )

فلزیاب وسیله ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می شود.

بعضی از فلزیاب‌ها قابلیت تنظیمات مختلف را دارند. این تنظیمات شامل تنظیم حساسیت، تنظیم صدا و تنظیم حالت‌های مختلف می باشد، بنابراین، هنگام خرید، مطمئن شوید که فلزیاب دارای تنظیمات و امکاناتی است که شما نیازمند آن امکانات هستید.

نباید صرفاً به پیشنهاد یک نفر (هرچقدر هم که یک دوست خوب) خرید فلزیاب را انجام داد. اگر در این سرگرمی تازه کار هستید، باید متوجه باشید که کاربران طولانی مدت فلزیاب می توانند به مدل و برند خاصی از آشکارساز که استفاده می کنند بسیار متعهد باشند.

قیمت لورنز زد وان به دلیل وارداتی بودن بین ۸۰ ـ ۸۵ میلیون

Report this wiki page