طلایاب

Wiki Article

این روش به شما امکان دسترسی به پایگاه مشتریان ویژه‌ای را می‌دهد که به دنبال چنین دستگاه‌هایی هستند.

در این صفحه شما می توانید فلزیاب ارزان ، فلزیاب گران و خرید فلزیاب خود را به راحتی انجام دهید.

در کلیپ آموزشی، نحوه کار کردن با دستگاه از صفر تا صد به صورت کاملا واضح توضیح داده شده است.

فلزیاب های استرالیایی نیز در هر دو حوزه فعالیت می کنند. در نهایت، بهترین فلزیاب برای شما باید بر اساس نیازهای شما، بودجه و قابلیت های دستگاه تعیین شود.

فلزیاب ها با انتقال یک میدان الکترومغناطیسی از سیم پیچ جستجو به زمین کار می کنند. هر جسم فلزی (هدف) در میدان الکترومغناطیسی انرژی می گیرد و میدان الکترومغناطیسی خود را دوباره ارسال می کند. سیم پیچ جستجوی فلزیاب میدان ارسال مجدد را دریافت می کند و پاسخ هدفرا کاربر هشدار می دهد.

برنامه گنج یاب تصویری برای موبایل جهت شناسایی هر نوع فلزی در اطراف خود، می توانید به راحتی اپلیکیشن موبایل با نام “ردیاب طلا” یا “آشکارساز واقعی” را نصب کنید.

البته ابتدا باید بررسی کنید که آیا گوشی یا تبلت شما دارای تجهیزات خاصی (سنسور مغناطیسی) است یا خیر.

اعدادی در مرکز صفحه اصلی برنامه وجود دارد که هر چه مقدار عدد بالاتر باشد، جسم فلزی نزدیکتر است.

یافتن شهاب سنگهایی که با زمین برخورد کرده اند و ارزش بالایی از لحاظ علمی.

الف) به دستگاهی که توانایی شناسایی فلزات را داشته باشد فلزیاب گفته می شود.

در حال حاضر با استفاده از این برنامه، به راحتی می توانید گنجیابی با موبایل و هر نوع فلزی را شناسایی و پیدا کنید و بدون هدر دادن زمان برای برنامه های دیگر، از آن استفاده کنید.

دلیل پایین بودن قیمت محصولات نیز واردات و پخش بصورت عمده می باشد و با سود ناچیزی بصورت عمده یا خرده بفروش میرسد .توجه داشته باشید که محصولات پیشنهادی شرکت که مدل و امکاناتشان در کاتالوگ شرکت موجود است ،کاملا اصل و قبلا حداقل دو بار توسط تیم مهندسی شرکت آلفا الکترونیک تست شده اند. طلایاب قبل از خرید هرگونه سیستم فلز یاب و گنج یاب ،کیفیت و کارایی و قیمت شرکت آلفا الکترونیک را با سایر شرکت ها مقایسه کرده و سپس تصمیم بگیرید. همچنین کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید فلزیاب به شما خریداران محترم در سراسر کشور می باشند.

د) به دستگاهی که نقطه دقیق هدف را شناسایی می کند نقطه زن، و به دستگاهی که از راه دور با فاصله زیاد توانایی شناسایی اهداف فلزی را داشته باشد، شعاع زن و یا همان ردیاب گفته می شود.

برای دسترسی به جزئیات بیشتر در مورد فرآیند جستجو در این سیستم، لطفا دفترچه راهنمای کاربر را به دقت مطالعه کنید.

Report this wiki page